Detalii Asigurare

Acest tip de asigurare se adresează persoanelor care călătoresc în afara României, individual sau în grup, în interes personal sau în interes de serviciu.

Deşi nu este obligatorie încheierea asigurării de călătorie la ieşirea din ţară, aceasta este utilă şi recomandată deoarece:

RISCURI ACOPERITE

  • costurile tratamentului medical de urgenţă în urma unei îmbolnăviri subite sau a unui accident (include costurile pentru: medicamente, diagnosticare şi spitalizare);

  • costurile repatrierii pentru continuarea tratamentului în ţară;

  • repatrierea corpului în caz de deces;

  • cheltuieli pentru transportul efectuat de serviciile de ambulanţă, până la cel mai apropiat spital sau la cel mai apropiat medic;

  • tratament chirurgical de urgenţă;

  • tratamentul dentar de urgenţă;

Suplimentar, asigurarea de călătorie mai poate acoperi :

  • pierderea bagajelor, deteriorarea echipamentelor electronice, anularea călătoriei, etc.

NOTĂ: Acoperirea prin asigurare este valabilă în ţările străine menţionate în poliţă precum şi în ţările de tranzit. Răspunderea Asiguratorului începe la data menţionată în poliţa, dar nu înainte de trecerea frontierei şi încetează la data expirării perioadei de valabilitate sau din momentul în care Asiguratul trece graniţa înapoi în România.

Excluderi

Nu se acordă despăgubiri pentru:

- boli cronice şi consecinţele acestora precum şi boli sau accidente pe care persoana asigurată le-a provocat intenţionat sau prin comiterea unei infracţiuni, sau ca rezultat al consumului de alcool, droguri sau medicamente;

- boli sau accidente care sunt rezultatul războiului şi evenimentelor similare acestuia sau participării active la revolte, sinucidere, intenţie de sinucidere, autorănire;

- operaţii de chirurgie plastică şi reparatorie;

- tratament psihiatric sau psihoterapeutic;

- graviditate;

- cheltuieli efectuate pentru procurarea, înlocuirea sau refacerea protezelor de orice fel şi/sau a ochelarilor de vedere;

- intervenţii chirurgicale sau tratamente medicale care pot fi amânate până la revenirea în ţară a Asiguratului;

- medicamente sau tratamente medicale necesare a fi administrate sau acordate pe parcursul deplasării în străinătate şi care erau cunoscute sau prescrise înainte de începerea călătoriei;

NOTĂ: Acoperirea prin asigurare este valabilă în ţările străine menţionate în poliţă precum şi în ţările de tranzit. Răspunderea Asiguratorului începe la data menţionată în poliţă, dar nu înainte de trecerea frontierei şi încetează la data expirării perioadei de valabilitate sau din momentul în care Asiguratul trece graniţa înapoi în România.

Ce fac în caz de daună?

Am daună, ce fac?

În cazul în care aveţi o problemă de sănătate pe durata călătoriei este necesar ca în cel mult 24 ore să anunţaţi compania de asigurare sau reprezentantul acesteia la numărul specificat pe poliţa dvs.

După parcurgerea acestui pas trebuie să ţineţi cont de instrucţiunile companiei de asigurare luând în calcul următoarele:

  • de fiecare dată solicitaţi chitanţele de justificare a sumelor plătite pentru tratament medical;

  • pentru a nu avea probleme când vine vorba de un cost, verificaţi înainte dacă este acceptat sau decontat de către compania de asigurare;

  • la sosirea în ţară trebuie să luaţi legătura cu compania de asigurare sau agentul dvs. pentru a depune documentele necesare întocmirii dosarului de daună.

Call Center Daune : 031 9660

Costin LăzărescuDirector Daune - 0746.14.10.40