Detalii Asigurare

Este o formă de protecţie şi economisire pe termen mediu şi lung.

Aceasta formă de protecţie se adresează atât clientului persoană fizică, cât şi clientului persoană juridică  pentru protecţia angajaţilor.

RISCURI ASIGURATE

Asigurarea de viaţă acoperă riscul de deces şi riscul de supravieţuire.

În plus, pe contractul de asigurare pot fi ataşate clauze suplimentare de protecţie:

  • afecţiuni grave;

  • spitalizare din boală sau accident;

  • intervenţii chirurgicale din boală sau accident;

  • deces din accident;

  • invaliditate temporară/permanentă din boală sau accident;

  • fracturi;

  • arsuri;

  • scutire la plata primelor de asigurare;

CUM SE îNCHEIE O ASIGURARE de viaţă

În urma identificării nevoilor de protecţie şi posibilităţilor financiare ale clientului, se completează o cerere de asigurare. Aceasta cuprinde informaţii despre riscul medical, ocupaţional şi reputaţional al clientului la momentul solicitării asigurării.

În urma evaluării riscurilor menţionate anterior, asiguratorul comunică clientului decizia de preluare în asigurare: standard, prin plata unei prime suplimentare sau refuzul de asigurare.

PREVEDERI FISCALE

Din punct de vedere fiscal, aceste forme de asigurare nu sunt deductibile fiscal.

Excluderi

Principalele excluderi ale unui contract de asigurare de viaţă pot fi:

- orice condiţie pre-existentă, dacă nu a fost acceptată în procesul de evaluare a riscului;

- suicid;

- participarea asiguratului în mod intenţionat şi activ la acţiuni violente, revolte, rebeliuni, teatre de război şi operaţiuni militare;

- consumul de băuturi alcoolice;

- săvârşirea unor acţiuni care contravin legislaţiei în vigoare;

- practicarea unor activităţi sau sporturi periculoase fără anunţul prealabil al asiguratorului, de ex. planorism, paraşutism, speologie, acrobaţie, cascadorie, etc.

Ce fac în caz de daună?

În cazul unui eveniment asigurat se urmează o procedură standardizată de soluţionare a situaţiei respective, clientul fiind sprijinit de către asigurator şi broker pe tot parcursul acestui proces.

Call Center Daune : 031 9660

Costin LăzărescuDirector Daune - 0746.14.10.40